عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور خبر داد :

صعود چهار پله ای هیات گلف هرمزگان در رنکینگ کشوری 



هیات گلف استان هرمزگان با کسب ۴۳ امتیاز رتبه ۱۱ از بین استان های کشور را کسب کرد که نسبت به سال ۹۹ سه پله صعود و نسبت به زمان تاسیس هیات ۱۲ پله صعود را شاهد بوده است.
  
به گزارش صبح ساحل،  عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشورضمن تقدیر از عزیزی  ریاست فدراسیون گلف کشور و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: هیات گلف هرمزگان با وجود این که یک هیات تازه تاسیس است و کمتر از چهار سال از آغاز به کار آن می گذرد موفق شد با ۱۲ پله صعود نسبت به سال ۹۷ از رتبه ۲۵ به رتبه ۱۱ دست یابد.
بیژن شبانکاره بیان کرد: در سال ۹۷ امتیاز کسب شده توسط هیات استان در کشور ۳۰ و در سال ۱۴۰۰ به ۴۳ امتیاز ارتقاع یافت.
وی افزود: کسب امتیاز و رتبه در میان بیش از ۲۷ استان کشور کار ساده ای نیست به ویژه برای هیات های تازه تاسیس مانند هرمزگان. اما به لطف خداوند و همت خانواده گلف هرمزگان موفق به کسب رتبه و امتیاز شدیم.
این مقام مسئول اضافه کرد: راز موفقیت ما این است که در مجموعه هیات از افراد متخصص همان حوزه استفاده کردیم و به اعضا مطابق با تخصصی که داشتند مسوولیت دادیم.
وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت هایی که انجام  دادیم این بود که اولین تیم در رده نوجوانان را به المپیاد کشوری اعزام و بیش از ۱۱ داور و مربی را در رشته های مینی گلف و بهکاپ و یک مربی وودبال تربیت کردیم همچنین برگزاری چندین دوره مسابقات استانی و شهرستانی برگزار کردیم.
شبانکاره اظهار کرد: از دیگر فعالیت هایی که منجر به کسب رتبه و امتیاز برای استان شد، ساخت زمین های مینی گلف در استان و راه اندازی هیئت های شهرستانی بود.
عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور گفت: به دلیل کرونا نتوانستیم برخی فعالیت ها را انجام دهیم اما در آینده نزدیک رتبه و امتیاز استان را با همت ورزشکاران و اعضای هیئت ارتقا خواهیم داد.
شبانکاره در پایان ضمن تقدیر از دکتر جمشیدی دبیر فدراسیون، جناب آقای دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف ایران و عضو كميته رسانه فدارسيون جهانى مينى گلف و دکترعزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: با توسعه زیرساخت های فعلی مینی گلف در هرمزگان و ساخت زمین استاندارد برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی قطعا در آینده نزدیک به جایگاه ویژه در بین استان ها دست خواهیم یافت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها